26 januari 2010

Behövdes

Idag hade jag min andra psykolog timme. Inte fullt lika psykiskt utmattad idag som sist. Kändes lite lättare nu när jag visste vad jag kunde förvänta mig. Min psykolog vill att jag ska prata med en läkare väldigt snart så blev en tid den 5:e februari.
Har haft en super helg känns jätte skönt. I fredags var jag och Mallan hos Hilda åt tacos och hade de super trevligt, lördagen blev de festligheter hos Ankan. Spelade buzz och drack drinkar. Jag suger på barn buzz kan jag ju säga. Tackar vet jag buzz för vuxna. Söndagen var de grekisk middag hemma med besök från malmö. Inte nog med att helgen var super även veckan började bra. Alsace provning på opera terrassen Super goda viner och en helt fantastisk dag. Precis vad jag behövde.
Imorgon kommer äntligen lilla syster. Ska bli kul. Äntligen har jag lite att göra. Ska boka in en vin kväll med Fanny och en dag med Tess med.
Hittade stövlar i stan....wiiie. Äntligen något att ha på fötterna.
Imorgon ska jag på en föreläsning med Mallan om kost. Kan bli intressant.
Hmm, vad händer mer? Just nu längtar jag efter den 6:e februari och tiden kommer nog gå snabbt.
Har lyckats gå ner något kilo. Konstigt nog måste jag säga. Har inte direkt rört mig överdrivet mycket. Haha. 3 kg till sen är jag där jag var i maj. Wooohoo!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar