06 januari 2010

Sova

Idag har jag varit ett tomt skal. Vaknade satt mig vid tv en stund och kunde inte fokusera på ett enda program. Jag zappade runt i någon timme för att sen ge upp letandet efter något som jag kunde lägga lite intresse på.
Rensade kylskåp, bokade bio biljetter och gick och lade mig. Nu har jag vaknat till lite efter att telefon har ringt och de har trillat in något sms. Nu tänkte jag försöka hålla mig vaken en liten liten stund till för att sen lägga mig för dagen.
De är ganska fascinerande över hur olikt jag sover dag för dag. Igår kunde jag verkligen inte somna. Jag lyckades till sist somna till vid 5 snåret på morgonen, vaknade åter vid 7 men fick någon timme sömn till. Sen idag gör och vill jag inte göra något mer än bara ligga i min säng. Hade helst inte velat tänka heller men den verksamheten är svår att stänga av.
Imorgon måste jag packa klart för Stockholm, de är inte lätt att välja vad man ska ta med sig. Får väl ta mig en riktig funderare över de.
Lundh ska hämta sin mixer i morgon vid 10-11 tiden så då lär jag i alla fall inte sova mig igenom morgon dagen. Hade velat till "polska marknaden" innan jag åker till Stockholm men de har ju inte öppet försen på lördag, jag får hoppas på att sminket räcker så får jag skicka dit lillasyster innan hon kommer upp till huvudstaden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar