05 januari 2010

Inget att skriva

Har varit hos pappa idag. Ätit god mat och umgåtts. Bokade min biljett till Stockholm så på fredag åker jag upp. Känns lite konstigt. Att åka och inte riktigt veta när man ska åka tillbaka. De är lite svårt att lämna en del av människorna i mitt liv. De som finns där i vått och torrt.
Snart får jag visst lite besök och jag som är så trött. Blir nog en ovanligt tidig kväll för mig. I mitt medvetande har jag redan lagt mig, bara rent fysiskt jag är uppe.
Var på IKEA idag, första gången på nya IKEA, oj vad stort de var. Givetvis var jag tvungen att ge mig själv några värmeljus i present. De doftar ju så ljuvligt.
Mr B kom igår med thai mat och vin. Ojojoj vilken god riesling. Jag är såld. Njöt verkligen av varje liten droppe. Varför måste de vara ett vin som bara är tillfälligt i butiken?
Besöket har gått och jag har krupit ner i sängen, av någon anledning försvann all trötthet, jag är en nattuggla bara att inse.
De snöar igen, mysigt men kallt om fötterna.
Nu blir de att hitta något som tröttar ut mig så jag kan sova.
Natti allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar