14 januari 2010

Fantasier

Så var de torsdag, är duktigt nöjd med mig själv att jag fortfarande har koll på vad de är för veckodag. Att de är torsdag innebär att helgen närmar sig vilket betyder att syster är ledig så jag har någon att leka med. Samt att jag måste dricka gott vin denna helgen. Har sug!!!
Sista delen i twilight serien närmar sig sitt slut, helt otroligt beroende fram kallande. Har inte gjort mycket mer än plöjt boken, sida upp och sida ner. I reklampauser, innan sömntabletten, direkt när jag vaknar osv.
Pratade med min darling Lovis igår. Kändes skönt och så pratade jag med sötaste lillasyster. Längtar tills hon kommer hit.
Jag har förlorat mina drömmar. Innan hade jag som vana att fantisera om de livet jag vill ha, vad jag drömde om, detta har jag gjort så länge jag kan minnas för att lättare somna. Nu när jag ska göra de så har jag inget att fantisera om. Jag ser inget framför mig. Vad betyder de? Att jag tappat mitt förstånd helt? Hur kan jag inte ha någon dröm alls?
Jag drömmer inte ens när jag sover längre. Vet inte om de beror på att man sover på sömntabletter eller om hela min hjärna bara har förlorat begreppet drömmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar