29 januari 2010

Bla bla bla

Så var syster här efter mycket om och men i snöovädret. Igår var med en ganska kaos artad dag för syster och Peter medans jag och Mallan låg på soffan och hade de bra.
Jag är läskigt trött idag, hoppas på att jag ska kunna sova bättre i natt. Ikväll blir de lite vin. Underbart, var ju ända sedan i måndags jag drack vin. Hihi.
Vi har beslutat oss för att ha en lugn hemmakväll idag med middag och imorgon blir de nog grekisk restaurang och något skojsigt på kvällen. Eftersom Emma fyller år.
Nu kommer nog resterande av familjen hem efter mathandling medans jag legat och degat. Orkade verkligen inte. Behövde vila mina ögon.
Jag har inhandlat ett par jeans. Var stort behov. De var inte de snyggaste men de får man ta när de nästan är gratis. Haha.
Usch nästa vecka blir jobbig. 2 läkar tider och 1 psykolog tid. De blir en psykiskt utmattande vecka. Vet inte varför jag måste ha ca 4 timmars läkar tid. Men de ligger säkert en logisk förklaring bakom som inte jag förstår, eftersom jag inte har frågat.
Har försökt få besked från McD när jag har min sista sk. arbetsdag oss dom. Bra och veta om de ska skickas ner nytt sjukintyg eller inte men de verkar vara lite svårt att svara på min endaste fråga. Ibland krävs de ett Einstein.
Önskar alla en trevlig helg. De ska jag i alla fall försöka ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar