22 januari 2010

Stövel jakt

Fredag förmiddag, helg igen. Även om alla dagar innebär ledighet för mig. Men helgen medför oftast lite roligare händelser. Idag ska jag bege mig in till staden och titta runt lite. Efter de bär de av till Hilda med Mallan för taco kväll.
I övrigt har jag inte mycket inplanerat i helgen får väl se om Mr.B har någon tid till att ses när han befinner sig i huvudstaden. Om inget annat har jag alltid måndagen att se fram emot.
I onsdags var jag med syster och hennes arbetskamrat och såg Snabba Cash. Jag som inte läst boken ännu tyckte att den var helt ok. Medan de andra tyckte att den var fantastisk. Jag får väl försöka ta mig igenom de tråkiga sidorna i boken och hoppas att de bra börjar sen. Jag har ju inget tålamod. Vill ha händelse på sida 1.
Jag behöver köpa ett par stövlar! Måste ha ett par till min trip och de jag hade planerat förföll helt här om dagen. Inte värda att fixa då de inte kostade så mycket. Letade runt igår på Nacka forum men fanns inga roliga jag ville ha, bara i brunt och jag behöver svarta. Kanske bättre lycka i stan idag.
Har ganska mycket inplanerat nästa vecka så de kommer nog bli en trött Fia om kvällarna, kanske kan sova en hel natt då utan sömntablett. De vore helt toppen. Har haft konstiga drömmar igen med människor som jag absolut inte väntade mig skulle dyka upp i mina drömmar. Har inte orkat tyda dom, om de nu finns något att tyda. Kanske bara drömmer om visa som en liten påminnelse. Äh, vad vet jag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar