08 januari 2010

Packa

Sista blogg inlägget från Malmö på ett bra tag. Känns lite konstigt måste jag säga. Jag har inte ens packat klart. Kommer ju aldrig få med mig allt jag vill eller önskar. Står i valet och kvalet av vad jag klarar mig bäst utan.
Sist jag skrev var jag ju oändligt trött och trodde jag skulle sova ett halvt dygn, men av någon anledning vart jag klar vaken efter 9. Jag surfade omkring lite för att bli trött i ögonen, valde sen att släcka ner och tänkte att John Blund snart skulle dyka upp. Vid 1 hade han fortfarande inte hittat hem till mig så de flyttade jag mig till TV, vid 2 åt jag och vid 5 var jag trött på att stirra på alla serier och flyttade mig tillbaka till sängen där jag lyckade somna vid 6 tiden. Men sen ringde ju klockan vid 10 tiden eftersom Lundh skulle hämta sin jäkla mixer, kul nog dök han upp över 12. Kändes toppen med tanke på alla timmars sömn jag fick. Aaagggh!
Igår var jag på bio med Mr B såg Avatar. Hade hur trevligt som helst och efter filmen delade vi på en flaska champagne. Jumi. Har sovit mer i natt än vad jag gjort på ett bra tag. Hade en halvtimmes fantastisk sömn, undrar bara varför jag vakna? Sen sov jag mer som jag brukar, lite oroligt och drömandes.
Nu är jag i alla fall vaken, halvt påklädd och har kommit så långt som att jag har bäddat min säng. Bara "lite" saker kvar att göra.
Känns jobbigt att lämna några av mina vänner, de som lyser upp min vardag och får mig att skratta och le. Varför kan de inte alltid vara så?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar