03 februari 2010

Katter

De är onsdag och jag har avklarat de mesta på sjukhuset. Bara 1 läkartid kvar denna veckan. Min psykolog som egentligen inte är min psykolog längre har börjat sätta en diagnos och hittat en del saker som jag behöver jobba på. Men nu ska jag få en ny psykolog så vem vet när nästa tid blir?
Är ute hos mamma. Allt man ser är snö och åter igen snö. Ska följa med mamma och träna idag sen ska jag sola. Helt underbart ska de bli. Jag saknar närhet till solarie.
Jag har fått ökat min dosering av "happy pills" och tycker att den nya dosen påverkar mitt humör till de positiva lite mer.
Sovit dåligt som tusan. Klockan 3 var jag klar vaken och lade mig och läste till 7 snåret. Då jag lyckades sova någon timme till. Sitter fortfarande i morgonrock, med täcke och är klar med dagens sysslor så ska snart ta tag i livet och fixa ordningen tills jag blir hämtad av mamma.
Har haft 2 katter som hälsat på inne i sängen under natten, den ena keligare än den andra och sen suras de för de inte kommer överens så ligger de och blänger på varandra och Selma de lilla livet surade över att jag rörde mig för mycket i sängen mellan 3 och 7 så då bett hon mig istället för att sen avlägsna sig från brottsplatsen. Nu ser jag inte skymten av någon av dom. Ganska skönt, så mina ögon inte kliar lika mycket. Började morgonen med en hög tabletter, då jag blivit duktig och börjat med omega 3 kapslar.
Emma åkte hem i måndags på hennes födelsedag blev de middag på söder följt av biljard på odenplan. Hur kul som helst. Jag har fått nyfärgat hår med. Skönt.
Nu ska jag hoppa in i duschen och värma mig lite.
Just nu gör jag inte så mycket mer än längtar till lördag, hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar