25 februari 2010

Mysdag

Har haft en super mysig dag och känt mig lätt till sinnet. Tack Jocke för en toppen dag. Jag hann med bokrean utan att Jocke behövde följa med. Blev 7 böcker. 6 till mig och en present. Presenten är lämnad och hoppas att den kommer uppskattas.
Köpte mig en te bok. Vill lära mig mer om te så de var en bra present till mig själv. Hihi.
Var på Jensens för en lunch och sen på barista för härlig chokladtårta. Har ätit mer idag än vad jag gjort på flera dagar. Är totalt proppmätt!
Ikväll blir de en sväng till IKEA med Emma, kanske blir några härliga doftljus då.
Sitter nu uppkrypen i soffan, inlindad i en filt och ser på Top Model. Tur att alla dessa program går om dagarna för att ge mig nöje.
Sov riktigt dåligt i natt när jag väl lyckades somna. Jobbiga drömmar och vaknade till hela tiden. Hoppas jag ska få några timmars sömn i natt de behövs till imorgon är redan illamående av nervöshet. Bjärred here I come.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar