17 februari 2010

Regler

En dusch, 2 knäcke mackor med avokado och ett stort glas oboy och en massa sms senare så vill jag inte krypa ur mitt skin lika mycket. Fortfarande inte en bra dag men jag försöker verkligen. Tack mina fina som lyckas skicka sms just idag när jag behöver de som mest. Tycker om er alla!
Har lyckas med bedriftren att söka 3 hela jobb....woaow. De ena vill jag verkligen ha! Ska hålla mina tummar men tror inte min erfarenhet räcker till. Ska snart bänka mig med laptopen framför tv och skriva en ansökan till systembolget och till en del andra jobb som intresserar mig. Nu kommer jag bara skicka ut en massa och hoppas att jag en endaste gång också kan ha lite tur. Men just de man ska ju inte hoppas. Ibland glömmer jag bort mina egna regler. Jag har många sådana nuförtiden men de är många jag bryter mot. Aja baja.
Hitta ett bra pastitio recept var svårare än jag trodde. Illa, men de blir nog middag ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar