15 februari 2010

Funderingar

Oj nu var de ett tag sedan jag skrev. Min trip var underbar. Jag önskar att den aldrig hade tagit slut. Jag såg fantastisk musikal, åt gott och bara njöt av fantastiskt sällskap. De finns bra dagar och dåliga dagar sen finns de en typ av dag jag aldrig tidigare har upplevt försen nu, och de är de helt fantastiska och lyckliga dagarna. Jag har fått ca 5 sådana dagar och de finns inget som kan ta den känslan ifrån mig. Nu har man dess värre återgått till den gråa vardagen då man mest vill försvinna från ytan. Men jag ska försöka vara positiv även om den eviga pessimisten som bor i mig är bra mycket starkare. Jag ska snart åka hem till Malmö, på fredag morgon. Ska bli skönt, jag längtar hem. Kunna sitta i min soffa med massa tända ljus och bara skriva. Skriva tills jag får kramp i mina fingrar. Ska sätta mig ner när jag känner mig stark nog och fundera ut vad jag vill bo. Vad jag vill göra känns som jag aldrig kommer komma underfund med. Jag vill inte planera ett liv och leva slaviskt efter mina planer. Jag vill hellre leva i nuet och vara lycklig (om de går).
Ska få läkare och psykolog i Lund så jag kan fortsätta min behandling eller rättare sagt börja behandling.
Jag har klarat mitt AC, har nog inte skrivit de innan. Klarade det med pass with merit. Känns toppen skönt!
Hade nog kunnat skriva hur mycket som helst. Har mycket tankar och funderingar. Ständig oro över framtiden. Just nu väljer jag att inte skriva för mycket om mina tankar. Känner att jag först måste reda ut mina tankar för mig själv.
Idag ska jag träffa Tess. Ska bli underbart skönt, saknar henne förfärligt mycket och de ska bli så skönt att ha någon att prata med. Sen ser jag fram emot att höra allt om hennes liv i Stockholm. LÄNGTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar