18 februari 2010

Packning

Så var de torsdag, imorgon är de hemfärd. Känns lite konstigt. Men de ska bli skönt att kunna välja bland mina pashminor (dom måste sakna mig något fruktansvärt). Vad tänkte jag liksom när jag bara tog med en till Stockholm?
Har inte ätit någon frukost, jag har verkligen ingen aptit ändå äter jag, mest för jag måste. Har ett alldeles för stort sockerbehov däremot. De blir att försöka bli duktig när man kommer hem, nyttig mat när jag väl äter samt gymmet. Måste skärpa mig. Vill se ut som för ca 1 år sedan. Aaa, hur svårt ska de vara att hålla vikten?
Som jag skrev igår sökte jag lite jobb har fått svar från de ena, de jag verkligen vill ha så nu håller jag alla tummar jag har att jag ska få komma på intervju! Sen fattar jag ju inte danska så där sumpar jag de direkt men men.
Har försökt börja packa eftersom jag ska sova hos mamma i natt. Får verkligen inte plats med allt i väskan, antar att de beror på att de blivit 3 par skor här uppe som ska med hem. Men de var ju ett måste, hmm i alla fall 2 av paren men de tredje paret var ju så sött så jag var tvungen att köpa dom och de var nästan gratis.
Idag har jag en aning bättre dag än igår. Men måste erkänna att de är lite jobbigt idag med. Ibland undrar jag hur mycket man som människa klarar av utan att bli fullkomligt galen?
Nu ska jag packa klart, äta ett ägg och skicka in fler arbetsansökningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar