04 februari 2010

Böcker

Har varit vaken länge och gjort dagens arbete. Sitter nu på byltad tittar ut över skärgården som är helt snötäckt. Har snöat hela morgonen men nu har de äntligen av tagit. Vilket är tur annars är väl risken stor att jag inte kommer här ifrån och imorgon har jag läkartid och så ska jag hjälpa Mallan med middag till hennes fd. arbetskamrater. Längtar efter efterrätten den låter smarrig. Chokladkaka med tranbär. Jumi! Tranbär ska ju vara nyttigt med har jag hört. Haha.
Nu kom Cocos och vill ha kärlek. Keligare katt får man leta efter.
Träningen igår gick bra men gud va jag är otränad. Trodde ett tag att jag skulle dö. Men de gjorde jag inte utan de är bara bita ihop och fortsätta kämpa. Jag har ont i kroppen idag. Jag avslutade kvällen på gymmet med solning följt av att sitta i massage stol i 20 min. Helt fantastiskt skönt.
Ska fortsätta min dag med lite jobbsökande samt att jag ska läsa. Böcker är de bästa som finns. Jag slipper tänka på verkligheten och kan leva någon annans liv för ett tag.
Ska försöka skriva i morgon eller på lördag innan jag beger mig iväg för sen kommer de vara tyst ett tag, men jag kommer ha de underbart. (Hoppas jag i alla fall. Hahaha).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar