23 februari 2010

Arg

Jag är arg, så fruktansvärt arg. Jag har städ och tvätt dag och fick för mig för att vända tillbaka sängen i sovrummet så som jag vill ha de. De har jag sysslat med nu i 3 timmar och jag är inte klar. Hur svårt ska de vara? Så har jag ingen jag kan ringa för att be om hjälp så nu blir de väl sova på soffan ett tag. Fantastiskt, åh varför fick jag för mig att vända på sängen. Nu ser mitt hem mer katastrof ut och jag börjar ge upp. Min kropp är helt slut efter att släpat sängar, bäddmadrasser och sängram. De enda jag har är att få i en madrass på sin plats, varför går de inte? Mina armar börjar bli som gummi! Arg arg arg! Så var de med den städningen av lägenheten, istället för rent och fint, så blev resultatet tvärtemot, ett tredje världskrig.
Ska ge de ett sista försök nu annars kommer jag bara slänga in alla sovrums grejer och stänga dörren och låstas att jag helt enkelt bor i en etta utan säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar