28 februari 2010

Långsamma dagar

Imorgon börjar ny månad, kanske tar den med sig våren. Solen sken ett tag idag men nu vräker regnet ner. Inte alls skönt. Kom nyligen hem från Lovis. Ligger i sängen och värmer mig. Är som en liten isbit.
Läste ut min bok idag så innan jag hoppade ner i den varma sköna sängen valde jag något nytt från bokhyllan. Idag blir de Flickan i källaren.
Har hunnit växla några ord med min pappa som just kom hem från kanarieöarna. Han ville gratta och fråga om mitt nya jobb. Har varit en dag i slowmotion, kanske för min mobilen varit så tyst, kanske för jag inte mår ok, kanske för att söndagar är så tråkiga. Ja vad vet jag långsamt går i alla fall tiden tyvärr alla dagar men idag ha varit den längsta dagen jag kan minnas, sen åt andra sidan har jag super dåligt minne. Nu ska här googlas lite sen blir de läsning av, både mail från LP och bok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar