01 mars 2010

Så var de mars

Så har vi lagt februari bakom oss och vaknar till mars månad istället. Vaknar till små flingor som ser ut att leka tafatt. Sen försvann de lika snabbt som de kom så nu är de bara grått.
Sovit så dåligt, ibland undrar jag hur jag kan klara mig på så lite sömn. Jag har drömt massor, drömt om allt som jag oroar mig för, bilder och scenarion har spelats upp gång på gång. Varför? Räcker de inte med att oron finns där i vaket tillstånd? Måste den smyga sig på när jag tror att jag ska slippa känna, tänka och oroa mig. Inatt har verkligen allt som kan gå fel gått fel i mina drömmar. Skräckscenario efter skräckscenario. Är de en varning till mig vad som hända ska eller är de bara min oro som tränger sig igenom mitt medvetande? Så då har jag försökt tyda mina drömmar och så här blev resultatet:
Förbättrade omständigheter, längtar efter en gemenskap och lycka. Kommer få en glad underrättelse. Någon hotar min lycka och jag önskar en förändring. Ett vackert ansikte siar om glädje och positiva saker. Jag har en inre sorg, men betyder också att jag inte har någon anledning att känna mig varken ensam eller sorgsen. Kommer få framgång och tur. Att jag kan klara av det jag vill bara jag kämpar för det. Ett livligt nöjesliv väntar liksom tröst och lindring, Klara mina motgångar. Men jag har en inre oro, stress, rädslor och dålig självsäkerhet, men glädjande händelser är på väg. Framför mig ligger en tid av glädje.
Intressant att skräckfyllda drömmar siar om en ljus framtid, då åter de stå om de stämmer. Tycker jag drömt de många gånger, eller minns jag fel nu igen? Brukar ju tolka mina drömmar.
Nu ligger jag på soffan och lyssnar på UK top 40 singels chart, får mina tankar att vandra till London då de är samma låtar som spelades oavbrutet på radiostationen vi hade på, på hotellrummet. Happy day's.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar