23 mars 2010

Funderat

Hade feber igår och sov hur mycket som helst. Natten gick inte lika smidigt, sov dåligt, vaknade slog på datorn för att sen inse att ingen annan är vaken vid samma tid som mig. Mår lite bättre idag, lite illamående en absolut inte som igår.
Ligger på soffan och ser på solen som tittar fram. Kanske de blir en relativt bra dag utan regn. Hoppas.
Under natten har jag funderat en massa och kommit fram till att jag inte orkar bry mig om saker längre. Jag orkar inte bry mig om vad de är för fel på andra människor och vad de är för fel på mig. Jag borde helt enkelt sluta lita på människor (vilket jag egentligen insett för längesedan men inte håller mig till). Men nattens funderande fick mig att inse att jag ALDRIG ska bryta mina regler oavsett vad andra säger till mig.
Idag blir de läkare med mamma klockan 14.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar