15 mars 2010

Bra dag

Har haft en super mysig dag. Kommer nog kanske med lyckas sova i natt för jag har gjort så himla mycket saker idag.
Lyckades somna efter många om och men i natt och vaknade vid 11 genom svettig pga jobbiga drömmar...igen. Slängde på mig lite kläder och sen var de power walk i ca 1,5 timme med syster. Duktigt värre. Sen blev de hem ett skönt bad på med smink och kläder och mys fika med Jocke. Efter de fick Jocke den briljanta idén att vi skulle hem till Rosi så nu har jag precis kommit hem, gjort mig ordning för natten och myst ner mig i sängen.
Rosi och jag har skrattat gott åt svenska hollywood fruar (är inte Maria. Montazami helt underbar??) och sen pratat en massa, en del om Mr.B och Emlan. Åh vad jag tycker om henne. Vi ska ses igen snart, då jag ska hjälpa henne lägga in musik i mobilen och så ska vid dricka vin (obligatoriskt nästan när de är 1208 människor man umgås med), äta lite och förhoppningsvis lyckas hitta något Internet hemma hos henne så hon kan få se alla bilder på Mr.B och Emlans resedagbok. Ser redan fram emot denna supermysiga kväll.
Har haft en super dag och solen har strålat ikapp med mig. Jocke tyckte jag såg glad ut och de är jag ju med. Jag har mycket fler bra dagar än dåliga dagar just nu och trivs så bra med mina fina. Så kan man annat än le och nu följer jag även läkarens ordination: ut och gå. Power walk minst 2 dagar till denna veckan. Jobb 3 dagar och denna gången ska jag försöka att inte hoppa av 7 km för tidigt. De är bara dumt. Då ligger man och är sjuk dagen efter av trötthet, matthet och uttorkning. De hoppar jag gärna denna gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar