16 mars 2010

Kommit till del 2

Jag har gått vidare till del 2 av processen för jobbet jag sökt. De ansåg att jag var en intressant kandidat. Del 2 avklarad så nu är de bara att vänta på svar om man går vidare för fler tester.
Trots min underbara dag igår så blev de en jobbig natt. Har svårt att slappna av på natten. Natten är jobbig. Jag hade ångest och min hjärna kändes som de var någon annans tv och de inte ville sluta zappa. Somnade sent igen och hade mycket drömmar. Fina drömmar blandade med rädsla och flykt
Mina drömmar verkar tagit en ny vändning, de betyder inte längre samma saker som förut:
De verkar som de kommer bli en sammankomst eller fest, något mycket oväntat kommer att hända, jag måste se upp med falska vänner men precis som vanligt har jag inre oro och stress. Kommer få framgång och tur. Min älskade tänker på mig och hoppas på ett snart möte men jag är rädd för utvecklingen av kärleksförhållandet. Jag kommer drabbas av svartsjuka. Flera förändringar kommer att äga rum i mitt liv och de kommer bli ett långt och lyckligt liv. (De återstår ju att se).
Min läkartid har blivit ändrad till tisdagen istället, så en dag längre innan jag kanske äntligen kan få en diagnos.
Solen skinner idag med men de är minus grader. Blir massa kläder när de sen är dags för min power walk. Nu blir de lite frukost följt av tv tittande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar