25 mars 2010

Tusen tack

Fortfarande en aning bitter men jag har fått ur de värsta ur systemet. Tusen tack alla ni som står ut med mig och min pessimist. Tack min underbara Tess för du alltid finns för mig! Helt underbart att prata med dig igår och jag saknar dig så de gör ont i mig. Ser fram emot att vara helt fab med dig och garva sönder oss. Kanske dricka massa sommarflirt och ska se om jag kan lägga vantarna på de där fantastiska vinet jag har gått och förälskat mig i. Att vara kär är skönt, speciellt när de är i ett vin, risken att bli sårad är ganska liten. Mest producenten som kan krossa mitt hjärta då. Haha. Måste få tag i minst en låda av de underbara vinet (en flaska duger med i värsta fall).
Har 100 saker att göra idag tror jag. En hel ToDo lista i huvudet. Allt från packa, städa de sista till att göra naglar och växla pengar. Fixa de sista till Jocke och Rosi. Tur jag kan vara effektiv när de väl behövs. För de lär behövas idag. Sen blir de resa....wiiie. Dusseldorf here I come. Med min söta nya väska och i solglasögon och vårjacka. Lovley.
Ja då var våra bästa år slut för dagen de innebär att min dag börjar.
Grät mig till sömns i natt. Var ett tag på väg att hämta min dator för att skriva ner alla mina känslor men jag orkade inte. Ibland är de så mycket jag vill säga men den som ska lyssna finns liksom inte där. De måste ju vara rätt person som lyssnar på rätt saker. Men några tårar skadar aldrig att fälla, tror man mår bra av de.
Både igår och idag har jag fått sms som fått mig att le (stort). Sms är en bra uppfinning så länge de inte missförstås. Hihi.
LP de märks att allsvenskan har börjat, ruskigt tyst från dig...hihi. Titta inte i sönder dig på all fotboll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar