11 mars 2010

Väntar

Nu är jag trött på att vänta. Varför har de inte kommit? Mitt badrum ser ju stökigt ut när jag inte kan ha hyllan på rätt plats. Suck, detta eviga väntande när de kommer till allt som rör lägenheter. Kan man inte bara få en tid och sen kan de väl hålla den? Jag borde göra jobbet. Det skulle ta mig ca 2minuter (max) att skriva av mätarna. Jag menar de är ju inte några stora lägenheter vi bor i. Jag har hela 4 element. Vad tar sådan tid? Vi är ju bara 27 lägenheter.
Idag sa tuss att jag var elak, men de är väl alla flickor någon gång? Stygg får man vara ibland. Speciellt om man är en offermagnet som jag är. Alla udda typer dras till mig som myror till socker. Kanske för jag är så snäll tills de kommer till en gräns då jag inte längre orkar vara snäll längre eller så är de något annat som gör de. Ja visst de är lite elakt och säga till en hypokondriker att de kan vara en hjärntumör, men efter att ha lyssnat på en massa konstiga utlägg en evighet kunde jag helt enkelt inte vara tyst längre. Jag hoppas ju för guds skull inte att någon någonsin ska drabbas av en hjärntumör men huvudvärk har vi alla. De betyder inte att man har någon sjukdom. Huvudvärk drabbas nämligen 90% av kvinnor och 75% av män då och då. Sen kan jag ju berätta för er att ju äldre man blir ju mindre drabbas man av huvudvärk. 70-års åldern here I come...no more headache .
(Är detta också filosofiskt, C? Hihi).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar