10 mars 2010

Åter igen drömmar

Ångesten börjar släppa taget om mig, orkar nog ta itu med denna dagen med utan att spendera 24 tim i sängen. Jag är trött, jag drömmer så mycket. Livliga drömmar, konstiga och jobbiga drömmar. Inget hänger riktigt ihop utan jag befinner mig i en total bisarr dröm värld där allt är upp och ner. Känns lite som Alice i underlandet.
Så de senaste 2 nätterna har mina drömmar lämnat mig följande budskap: Klara mig ifrån problemen ganska snart, jag utlovas goda nyheter, frid, glädje och möjlighet att förverkliga mina innersta drömmar. Men jag måste kämpa för att ta mig dit. Jag kommer ha tur i ekonomiska frågor, jag har pengar att vänta. Tyvärr kommer jag drabbas av förluster och oro men emellertid kommer jag besegra detta och klara mig helskinnad genom problem. Kan vänta mig idel lycka och glädje, trohet, kärlek och ömhet. Jag längtar efter fysisk kontakt. Något kul kommer hända i min familj som kommer ha stor betydelse för mig. Jag är förälskad och rädd att mina känslor inte är besvarade. Men jag ska få ett kärleksbevis.
Så med andra ord så fortsätter mina drömmar säga mig samma sak som tidigare men de är olika händelser som ut spelas i mina drömmar. Jag tyckte om delar av nattens drömmar, då jag kände mig fri, jag njöt av att ligga i solen vid en vacker sjö med helt klart och varmt vatten.
Ska ta mig till konsum tänkte jag och köpa mig någon form av frukost och jag har fått post, kan de vara mina handsfree?? Hoppas!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar