14 mars 2010

Sol

De blev melodifestival i min ensamhet med te, mackor och ägg. Några bitar godis med, men vad är de för fel på mig? Tycker inget godis är gott längre. Man ska väl inte klaga men de måste ju vara något fel på mig!
Idag har solen varit uppe och de är klarblå himmel. Så de blev promenad och fika med lillasyster. Följt av en runda till polska marknaden där de blev lite inhandling av omega3, ögonskugga och lite annat skoj. 50kr för omega3, de finns så många bra fördelar med malmö.
Imorgon ska de börjas motionera. Power walk i pildammsparken med syster. Hela veckan ska de promeneras. Bra att vi kan få igång varandra. Kom dock i mina jeans som jag köpte i Spanien som jag inte kunnat andas i ett tag, men nu satt de bra igen. Wiiiiee.
Imorgon blir de även fika med Jocke. Ska bli ur mysigt. Jag har så fina människor i mitt liv. De må vara få jag trivs med men de jag har är värda mer än en helhög med vänner. Kvalitet framför kvantitet när de kommer till mina nära.
Igår var jag sjukt duktig, gick igenom all musik i mobilen, raderade, lade till ny och nu ska de göras spel listor. Snart blir de pendling på riktigt. 3 dagar i rad....hjälp.
Så här ser jag och syster ut en söndag, man ser att vi är syskon men tvillingar?? Igår fick Emma höra igen att vi såg ut att vara tvillingar. Våra nagelbyggare verkar verkligen tro att vi är tvillingar. Fast vi har båda 2 gång på gång sagt att vi är syskon men inte tvillingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar