09 mars 2010

....

Jag är förvirrad och oförstående. Men de är klart varför ska livet vara lätt att förstå? De vore ju bara dumt. Livet är väl roligare när man inte riktigt förstår.
Var på arbetsintervju idag, jag tänkte att 3 jobb kan jag ju ha. Får se hur de gick med detta jobbet. Bryr mig inte så mycket om i fall jag får de eller inte eftersom jag redan har en heltidstjänst samt ett extra arbete.
Mr.B ringde idag, men idag blev de inga 2 timmar utan vi lyckades hålla de kort då Emlan med skulle ringa från hotell telefonen innan strömen stängde av för dagen. Imorgon beger de sig ut på sin himalaya vandring och då kommer de vara tyst, så tyst i min mobil och min mail kommer vara så tom.
Var och fika med Emma idag innan jag gick hem och städade undan och flyttade runt mina ljus och blommor för bästa effekt. Svårt de där hur man vill ha de, men tycker att de blev ganska bra som jag gjorde de idag. Älskar mitt hem när de är ny städat, de är så fint och välkomnande. Synd bara att de alltid bara är jag i mitt hem, inget besök till min mysighet.
Var på lagerhaus och köpte lite ljus till mina ljusstakar, de hade 30% på alla ljus. Fantastiskt bra. Längtar till vi ska till Dusseldorf, behöver lite sysselsättning. Har fått 3 dagars jobb ute på restaurangen. 3 dagar i rad, gud va trött jag kommer vara efter de dagarna. Jag sov hela dygnet igår i princip. Mådde verkligen pyton och undrar om de beror på att jag sovit för lite och min kropp sa ifrån. Den lilla sömn jag får räcker inte riktigt till när de är dags att jobba med. Hoppas att de 3 dagarna inte har ihjäl mig totalt.
Ska snart krypa till sängs och läsa lite sen försöka sova.
Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar