18 mars 2010

Resor

Jag kan inte annat än le. Men snart måste jag slita mig ur soffan för att bege mig ut till Bjärred. Jobb, jobb och åter jobb. Undra om de kommer vara lika kaos idag? Hope not även om de innebär mer timmar och mer klir i kassan.
Jag känner mig en aning hängig, la mig tidigt igår och sov utan hjälp i ca 2 timmar sen var jag klarvaken igen. Så då blev de 2 atarax och försöka somna om. Klockan 6 i morse var jag åter klarvaken och då hade jag fått sms från himalaya. Låg kvar i sängen ett tag sen blev de bara svårare och svårare att ta mig upp.
Har lite huvudvärk, hade de redan igår kväll, hoppas att de släpper snart. Mindre skoj att jobba när huvudet dunkar.
Blev pannkakor till frukost eftersom jag inte orkade äta alla i går. Så nu hoppas jag att jag ska klara mig med mat till imorgon.
Inte många dagar nu tills de är dags att åka till Dusseldorf. Ska bli så mysigt att umgås med systrar och C. Sen är de hem där ifrån jobba och packa ny väska och ner till Istanbul där efter hem igen jobba och sen blir de Wien. Bara massa skojigt inplanerat. De är bra för de dagar jag har dåliga dagar så kan jag se ljuspunkter när jag tänker på de som jag har att se fram emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar