30 mars 2010

Blåsigt

Så var de dags att jobba imorgon. Känner mig inte helt sugen på de. Trivs bra i min soffa med läsning och dagdrömmning. Men pengar ska man tjäna så bara att ta sig dit och vara charmig. Tycker egentligen att de är kul när jag väl har tagit mig ditt men de är väl så de alltid är. Resan till jobbet är tråkig (hemvägen med för den delen).
Har haft en dag på staden med Emma och 2 av hennes vänner. De blev lite shopping för deras del och sen fika i solen. Men vi de var långt ifrån skönt ute. Blåste som tusan så hittade en filt att linda in mig i.
Har nog egentligen inte hänt så mycket. Skulle hämta ut mina recept men givetvis hade de inte alla mediciner hemma. Så de blev bara 1 av 2 recept som jag fick ut. Sen skulle jag växla till mig lite turkiska lire men de fanns inte hemma så nu blir de special beställt till mig. Jag som trodde jag skulle ha fixat allt till imorgon, men jag har inte ens packat min väska. Har lagt ner 2 saker, vet inte hur långt jag kommer med de. Men har de mesta uttänkt i huvudet vad jag ska ha med mig. Hade egentligen behövt införskaffa en kofta. Kanske kan göra de innan jag åker. Är ju en aning frusen av mig.
Nu ska de krypas ner i sängen med bok och läsa mig trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar