16 mars 2010

Mör i kroppen

Blev 1 timmes power walk idag, lite kyligare idag och kylan bet i kinderna. Har precis tagit mitt andra bad för kvällen då jag märkte att jag är helt mör i kroppen. Jag har stora skavsår på hällarna, de bultar och jag bävar för morgon dagens promenad, för att inte tala om att jobba 3 dagar med skavsår. Ajaj.
Jag har tagit ett vågat beslut. Jag ska pröva en ny nagelbyggare. Har öppnat ett nytt ställe som är 100 kr billigare och har 1 veckas garanti på naglarna istället för en dag. De kan aldrig bli värre än mina Stockholms naglar. För de var en äkta katastrof.
Nu ska jag krypa till sängs med luftslottet som sprängdes. Turligt nog hade Emma den så nu blir de läsa till sömnen smyger sig på, vilket den aldrig gör men de ser jag till att den gör efter en vis tid.
Hoppas så att de gör ont i mig. Jag håller nu mera tummarna för mig själv och kommer göra de tills svaret kommer. Igår innan jag äntligen somnade tackade jag för de jag har i livet som gör mig glad. (Hoppas jag kan tacka för I snart *hoppas*). Sen drömde jag om en av de som alltid finns där för mig...LP. En fin dröm fram till leopardliknande kattdjur började jaga mig. Då ville jag bara vakna.
Hoppade precis högt av rädsla. Fastnade i några sekunder med ögonen på CSI. Gaggaaahh, jag hatar när man blir överraskad på ett dåligt sätt. Fy va rädd jag blev.
Just de ja, på väg från pildammaparken så möte jag M.I. Har inte sett han på evigheter. Tydligen dyker alla gamla spöken upp. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar