11 mars 2010

Blah

Idag blir de vänta på brunata. Tydligen är de dags för den årliga avläsningen av elementen. Jag som har massa saker som måste flyttas för att kunna läsa av dosan på elementen. Ggaaahhh.
Lyckades sova igår utan sömntablett, enda problemet fel tid på dygnet så låg vaken hela natten. Läste, tänkte, fantisera och drömde mig bort.
Igår blev de inte mycket gjort mer än att jag är klar med min ena av 2 presenter som jag fixar med. Blir nog inte mycket gjort idag heller eftersom jag inte kan gå hemifrån innan brunata varit här. Så tänkte nog ägna dagen åt att läsa och sen flytta tillbaka allt på sin rätt plats.
Borde kanske kolla tradera lite, var ju ett tag sen och nu har de saker jag köpt kommit. Underbart att ha handfree till mobilen igen. Tänk vad de små sakerna i livet kan göra en glad. In med lite ny musik i mobilen sen kommer pendlingen till Bjärred vara en avkopplande del i vardagen.
22 mars har jag fått läkartid, då mamma ska med på intervju. Sen kommer nog diagnos att sättas. Nervöst!
Börjar bli mycket inbokat i mitt liv, är inte alls van vid de. De är jobb, möten, läkartid och resor. Me like resor. Hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar