31 mars 2010

Svårt

De går inget bra för mig! Blir nästan galen. Jag vet inte alls vad jag ska packa. Jag vet inte alls hur vädret kommer vara, vet inte alls vilken väska jag vill ha med mig. Vet inte alls vad jag ska ta med mig att läsa, vet inget alls. Jag borde göra mig klar för att gå till jobbet. Men jag drar mig kopiöst mycket för att gå och jobba. Känns som jag har viktigare saker att göra här hemma. Jag Har i alla fall kollat upp när de är dags för mig att bege mig hemifrån på fredag morgon. 02.30 tyckte jag lät bra så jag inte hinner känna av att jag kanske är lite trött och vill krypa ner i sängen. Blir inget sova försen jag är på flygplatsen om jag lyckas sova då ens. Vad reser man i när man ska från kyla till vår? Jag har tagit fram mina nya fina jeans som blir reseplagg men jag kan ju inte vara naken upptill. För en gångs skull har jag inga skoproblem. Helt fantastiskt.
Har slängt i mig en toast nu på morgonen, var inte ett dugg gott! Nu hoppas jag bara att den ska räcka tills imorgon då jag åter måste äta något. Äta är bra jobbigt många gånger.
Insåg igår att jag nog förlorat något kilo i vikt, min kjol höll på att trilla av mig och den kunde jag knappt knäppa tidigare. Hmm, vet inte om jag är helt nöjd med de. Kan man inte gå ner i vikt men att kläderna fortfarande passar? Hade de varit mycket roligare och lättare. Men känner jag mig själv rätt så kommer jag snart vara en köttbulle igen. Haha.
Ska man börja sminka sig? Eller ska man försöka packa? Har alla nederdelar nerpackade men ved sjutton vill jag ha på min överkropp. Jacka är bestämd med så egentligen är de bara tröjor som måste ta itu med. De som jag anser vara svårast då jag inte har något snyggt i min garderob. Någon som har lust att byta?
Vill inte jobba, orkar inte, känner inte för de. Vem vill sitta på restaurangen i detta väder? 7 grader och grått och regnigt. Mysigt värre liksom. Lär ju inte bli bra dricks heller! Med andra ord behöver jag inte vara så charmig idag. Måste ta med mitt kontonummer. Vilken tur att jag kom på de. Jaja, jag har lite att göra nu då med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar