01 april 2010

Tröttast

Tröttast i denna lilla världen tror jag. Har ont i ögonen av trötthet och varför börjar min hals göra ont? Jag kan inte bli sjuk! Får skylla på lill kocken som var förbaskat förkyld igår. Hur mycket som helst på jobbet igår och vi skulle behövt vara en person mer. Jag sprang mina fötter av mig och hann knappt dricka. Men igår tryckte jag i mig en halv räckmacka på kvällen. Mm, den var god. Men jag har svårt att äta under stress. Fick sluta så jag hann med 23 bussen så blev inte jättesent. Jobbade inte med italiano vilket gjorde att jag inte blev bortskämd med skjuts hem. Första gången igår som jag jobbade med Rika. Var hur trevligt som helst och jag fick lära mig mer om dagavslut, stänga kassasystem osv.
Kan inte fatta att de snart är dags att åka till Istanbul. Känns helt overkligt. Kan ju utan att överdriva att jag har sjukt mycket att göra innan jobbet idag. För jag måste ta mig till stan och fixa de sista och så packa klart hade nog med varit en bra idé. Tror nämligen de blir en längre kväll på jobb idag eftersom de är många som är lediga på fredag. Så jag räknar med att hinna ta en dusch, byta om och sen bege mig.
Gud va jag var klantig igår på jobb, tur att de hade extra tröja som jag kunde låna så jag fick sätta på mig den där gröna fula piké tröjan. Men bättre de än min tröja som vart full med olja.
Är en aning konfunderad, försöker komma på vad som menades men de står stilla. Jag känner nämligen inte att jag orkar riktigt.
Vet inte om detta blir de sista för mig tills jag kommer hem från Istanbul. Om de blir de önskar jag alla en glad påsk och skön ledighet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar