26 april 2010

Dimma

Minns inte sist jag skrev, minns inte vad jag skrev. Jag lever i en härlig dimma där dagar springer förbi alldeles för snabbt, där jag ler 99% av tiden. Har haft en fantastisk helg. Ligger i nuläget på soffan och bara känner mig lycklig.
Emma hade inflyttningsfest i lördags och de var hur trevligt som helst. God mat kanske lite för mycket att dricka men somnade i en varm famn i min sköna säng och vaknade upp i samma underbara famn. Vet ni hur underbart de är att ha ett alldeles eget element? Blev löjligt bortskämd av Mr.B igår. Först frukost på S:t Knutstorg i vårsolen som försökte skina ikapp med de 2 lyckliga (vågar nog påstå att Mr. också är lite lycklig) följt av promenad, powernap (mestdels för mig för en gång skull), mathandling och sen lagade Mr.B en god middag till oss. Sen blev de för en gångs skull skräck film, synd att den var så fruktansvärt dålig men mysigt hade vi i vilket fall. De blir att ta med sig skräckfilmer till Småland. Dubbel mys...hihi.
Imorgon är de läkare, mys med Lovis och förhoppningsvis nattligt sällskap. Lovley. Sen är de jobb i 3 dagar. Bröllop på valborg. Hur ska de gå? Jag är ju lite klumpig sådär ibland liksom. Kanske tappar en gaffel i huvudet på bruden eller ännu värre spiller rödvin på hennes klänning....usch nej jag borde hitta ett mer passande jobb för mig.
Nu blir de nog bad med bok och drömma mig bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar