14 april 2010

Ord räcker inte alltid till

Då var man super fin i håret. Galet nöjd med min hårfärg. Jag vet faktiskt egentligen inte vad jag ska skriva. Så mycket jag vill säga som jag inte kan sätta ord på. Ni vet hur de är att ibland så räcker orden helt enkelt inte till.
Igår kom Mr.B och vi drack super gott vin och pratade hela natten, precis som i vanlig ordning. Känns fortfarande som vi umgås på lånad tid men hoppas att den känslan ska försvinna. Ikväll tittar han in med mat och champagne. Dock ska vi dricka illusion ikväll som jag köpte nere i Ahr. Ett vin jag finner väldigt gott får se om de uppskattas av sommeliern. Sen om jag känner oss rätt blir de nog lite champagne med. Sen ska vi se skräck film om Mr.B ka vara tyst så länge annars blir de prata. Haha. Jag sa att vi kan ju sätta på filmen så kan vi se om vi lyckas vara tysta.
Min kyl och frys har pajat, jag är inte alls lycklig. Jag har verkligen inte råd med att införskaffa nytt så lösningen blir helt enkelt att inte ha något hemma som kräver kyla. Med andra ord kan jag ha bröd och pasta hemma. Mmm vilka ljuvliga måltider de kommer bli.
Nu ska här fixa och donas för att sen se halv 8 hos mig.
Är bjuden på fest på lördag och sen nästa lördag är de ytligare en fest. Kan bli några trevliga kvällar och helger framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar