09 april 2010

Trööttt

Trött, trött, trött! Precis hemkommen från jobbet och ska vara där 11 imorgon igen. Men de ska nog bli bra. Har umgåtts med Emma idag och överlämnat hennes presenter från Istanbul. Hon fick en hel del, hoppas att hon tyckte om allt.
Hade några helt fantastiska gäster idag på restaurangen. Gudomliga och de dricksade också där efter. Vi hade även ett sällskap på 23 personer där de inte lämnades 1kr i dricks. Oh va sur jag blir då. Dom som fick sjukligt mycket service pga att de var så många. Usch och fy för snåla människor.
Har idag smekt min sjal som jag fick av Mr.B från Indien. Den är så mjuk, vacker och så jag. Jag älskar den men när ska jag använda något så lyxigt som den?
Jag känner mig lugnare och lugnare i mitt inre, oron dyker givetvis upp men den har blivit mer lätthanterlig. Inte ofta jag grips av den extrema paniken. Hoppas att de ska fortsätta förbli så. Jag gillar mig själv bättre för att inte tala om livet när jag mår lite bättre. Har en hel del oros moln över mig men försöker verkligen att inte låta de ta över hela mitt liv och tillvaro.
Måste nog krypa till säng snart.
Godnatt alla underbara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar