24 april 2010

Gnällig/Ont

Hemma efter jobbet. En relativt bra kväll förutom dålig dricks (som vanligt) och att jag råkade tappa en gaffel i huvudet på en gäst (ja vem tusan har påstått att jag kan servera??) Kan ju dock säga att de sällskapet dricksade 100 kr så jag var nog trevlig trots gaffeln.
Jag är en aning trött men spenderar lite tid med LP de var ett tag sen och efter de blir de sova. För imorgon blir de träffa Tuss och jag skulle verkligen behöva fixa naglarna (igen) vart katastrof dåliga sist. En aning besviken måste jag säga.
Kommer kännas lite tomt att somna ensam idag. Var ett tag sen jag sov själv nu. Jag tycker om att ha någon bredvid mig som man kan prata med, mysa med.
Har så ont på olika ställen. Knuta i axeln/ryggen gör så ont så jag vill gråta. Ont i halsen som nu har smittat av sig till örat. Har de inte blivit bättre till måndag så måste jag som aldrig besöker läkare faktiskt göra de. För nu har ont i halsen pågått sedan innan Istanbul så de borde ju ha släppt.
Gud va jag är värdelös på datorer märker jag nu. Haha, stackars LP de är inte lätt att guida en idiot. Men är man envis så är man både jag och han.
Har fruktansvärt ont i axeln. Får man gråta en skvätt? Behöver nog massage. Usch nu blir jag bara gnällig så nu säger jag godnatt till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar