02 april 2010

Tok glad

Ja då var man hemma igen. Har tagit ett bad och nu sitter jag med M i telefon. Så nu får jag mig lite goda skratt (du är bra söt du). Så nu kanske jag utan problem kan hålla mig vaken tills jag ska åka i natt. Ska klä mig, diska och bädda sängen. Sen är de dags att ge sig iväg. Är tok glad och lite nervös. Tror jag svävar på moln i min skittels värld.
Store kocken lyckades lura mig idag. Gillar inte 1:e april. Han lurade i mig att jag inte skulle jobba idag, att Rika inte hade fått tag på mig. Dum som jag är (eller blond) så trodde jag ju på att vi inte hade några bokningar (herregud de var ju så kallt ute så jag frös till is). Vissade sig dock vara ett skämt och de blev i slutet på kvällen fullbokat. En del super trevliga gäster idag och en del mindre trevliga.
Nä om man skulle göra de sista innan avresan.
Åter den 7:e april.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar