11 april 2010

Inget att skriva

Så var man hemma och berusad. Härligt med vinprovning...hihi. Jag älskar vin! Har haft den bästa dagen denna helgen. Mer än 2 timmar med LP på msn och sen som sagt dricka vin. Vermentino jumi.
Idag har de varit underbart väder och jag har sett små hundar överallt. Varför gör de fortfarande så ont i mig? Borde inte smärtan försvinna, borde de inte bli lite lättare? Varför går jag fortfarande och kämpar mot tårarna när jag ser en liten vovve vifta på svansen? Ska de aldrig göra mindre ont? Ska smärtan i mitt hjärta alltid finnas kvar? Franska bulldogar är allt bra söta, de får mig att le.
Helgen har typ varit den tråkigaste i mitt minne. Har bara jobbat och sovit. Helkul inte sant? Så snart har helgen nått sin ända och de är dags att snart sova igen. Imorgon blir de helt klart tvätt och städ dag. De här håller inte längre följt av en mys mys kväll med min darling för att sen längta tills tisdag då jag kanske inte behöver frysa lika mycket längre. Saknar så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar