30 april 2010

Finally fredag

Gårdagen på jobb var allt annat än kul. Blir så frustrerad och arg! Har absolut ingen lust att servera idag på bröllopet men de får gå de med. Jag kommer bara längta hem till Mr.B som kommer varma sängen till en frusen Lady S.
Igår fick jag oväntat besök från Mr.B, när jag steg upp ur badet hade jag fått sms om att han tänkte titta in en snabbis. Hur glad blir man inte då? Så jag fick nästan 1 timmes mys med min fina innan vi båda var tvungna att befinna oss på jobb.
Blir galen på de här med städingen av solariet. Jag kommer ju för tusan inte in i, trotts att jag bokat tid. Så vad är felet. Blir väldigt frustrerad för jag har inte mycket tid kvar att städa på. F*n. Jag har fortfarande inte packat klart till Småland. Måste slänga ner lite mer kläder för att inte tala om att komma ihåg allt annat jag ska packa ner. Ska bli tok mysigt! Så nu tycker jag att fredagen ska ha nått sitt slut.
Kommer hem från Småland under tisdagen så tidigast då kommer de finnas ett nytt inlägg av mig. Don't miss me 2 much...hihi.
Önskar alla en lovley valborg och en toppen helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar