27 april 2010

Babbeldrottning?

Har sovit alldeles för mycket. Tyckte att gårdagen var väldigt tråkig. Men idag är de en ny dag. Ska snart krypa ner vid tv:n för att se days of our lifes. Har inte sett de på evigheter känns de som. Gissar att jag har missat typ....inget alls. Haha. Länge leve evighets serier där 1 dag ut spelas i ca 6 månader.
Har nu skickat mail till styrelsen om att jag inte kan delta på gårdens dag den 1 maj. Gissar att jag kommer få en riktigt jobbig uppgift att göra innan dess. Bara jag inte får något komplicerat som byta centraldammsugar påsen (vet ju inte ens vart den sitter).
Innan jag beger mig till Lund ska jag förbi Ems för att hämta min plånbok som jag så skickligt glömde där i lördags. Hur lyckas man med de undrar jag? Sen ska jag försöka få tag på Lovis och kolla att vi fortfarande ska ses idag.
Pratade med babe i söndags och med lite tur så kommer vi ses den 11 maj igen. Hoppas så. De hade varit underbart. I så fall blir de en dags utflykt till Helsingborg för mig. Mys mys mys.
Fantastiskt att jag lyckats skriva så här många rader när jag inte ens kläde på mig igår. Ja man ska väl vara bra på något. I mitt fall trötta ut mina bloggläsare. Nej nu blir de dusch innan tv och göra sig söt. Ha en bra dag allesammans och hoppas att solen skiner på någon av er för hos mig är de för tusan molnigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar