28 april 2010

Läkare, jobb och hälsa

Så var de onsdag, jag ska iväg och jobba ikväll. Känner jag för de? Nej de vill jag inte påstå. Vill jag jobba på fredag kväll, faktiskt ännu mindre. Men jag får bita ihop och tänka på hur underbar helgen kommer bli. Man får ta några jobbiga dagar innan man får känna sig euforisk igen.
Jag har nu blivit tilldelad en städuppgift eftersom jag missar gårdensdag. De blir städa solariet är hyfsat nöjd med den arbetsuppgiften. Ska bara hitta solariet...haha. Får skriva och be om vägbeskrivning.
Läkaren igår, de gick bra men var så nervös av någon anledning när jag åkte dit. Pratade om hur jag mådde nu, fick göra en madras och nu kanske jag ska börja på KBT kvällsmöten om de finns plats kvar och om de passar mig. De kan bli svårt att gå på kvällsmöten eftersom jag oftast jobbar kvällar. Så då måste jag ta beslutet pengar eller hälsa? Ställa upp för jobbet eller riskera att inte få behålla jobbet. Ja alla hör ju vilket håll de lutar åt. Får försöka jobba bort min oro och pessimist på egen hand. Har fått lite boktips.
Idag går mina tankar till min babe. Hoppas att allt ordnar sig för henne. Är arg med henne!
Jag fick en kyss innan idag av mannen i mitt liv (han tyckte att de skulle printas ner i min blogg...haha) och nu är de lika tomt igen utan honom. Badrummet blir naket utan hans små saker, jag fryser och de blir tyst, så så tyst.
Nu ska jag äta mig en macka och sen blir de kanske att vila ögonen en stund eller 2 om jag inte tar tag i att packa inför Småland.
Fint väder idag=mycket folk som vill komma och äta. Attans. Kan de inte regna fram till lördag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar