17 april 2010

Mys med Tess

Så var de lördag. Wien resan ser mörk ut, dumma vulkan men tur att vi har en B-plan. De blir i brist på att flygplanen inte går en bil trip till något vin område i Tyskland. Fördelen: Kan köpa med mig massa massa vin hem. Nackdelen ja de är ju att man verkligen sett fram emot Wien resan.
Hade en fullkomligt kaos dag på jobbet i torsdags. Jag var arg, frustrerad och så nära att bara slänga in handduken och gå därifrån. Kom hem vid halv 1 till en Tess som hade mousserande, korv och ost och kex. Super mysigt och de blev en sen natt eftersom vi hade så mycket att ta igen. Prat prat och mer prat. Åh de har varit så underbart att ha henne här så vi har fått ta igen lite förlorad tid. Fredagen blev de vin på syrrans innergård och sen en fika. Följt av middag och mer vin. Dock blev lilla jag så trött. Blev en tidig kväll och idag har vi ägnat oss åt en sväng på stan och sen åkte Tess vidare. Så nu är jag ensam igen och ska packa till resan och så måste man nog göra sig söt till festen ikväll. Sen har jag lite att plocka i ordning i vanlig ordning. Tänk att man alltid har kläder att plocka undan.
Hmm, ja vad händer annars? Inte så värst mycket. Har i alla fall haft en fullkomligt härlig helg och hoppas att den förblir lika bra.
Känner mig lite trött man kanske ska ta en power nap??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar