13 april 2010

Lääängtar!

Hade en ur mysig kväll på lilla. God mat lite akoholhaltig dryck för att inte tala om min "efterrätt" varm choklad med sprit med namnet romerska bågar se om ni kan lista ut vad de är i den...haha. Den var ljuvlig, stor och helt underbar. Njöt av varje zipp. Givetvis fick darlingen med ta en zipp för att få uppleva smakuplevelsen jag hade (Mr.B fick en bild men fick något "aggressivt" sms tillbaka om hur man inte fick skicka såna bilder till honom men han förlät mig för denna gång då en gång är ingen gång...haha). Hur kul som helst att träffa Louise de var verkligen inte igår. Blev skvaller om de ena och de andra, skit snack om en viss gemensam arbetsplats vi en gång i tiden har haft (men utan den hade vi aldrig träffats så allt de onda för ibland med sig lite av de goda). När jag väl kom hem fick jag för mig att skicka sms till LP för att ha en liten dialog, men trött som jag var somnade jag mitt i sms hela tiden och såg i morse att de var verkligen inte de roligaste sms samt att jag upprepat mig eftersom jag sov medan de skickades så visste jag ju inte vad jag hade svarat på redan. Så förlåt LP för att jag somnade under tiden jag skrev till dig.
Idag skiner solen och de är ca 10 grader ute. Jag ska snart bege mig ner till stan, fixa naglarna och köpa snitt blommor.
På torsdag kommer babe till mig. Ska bli så underbart kul. Hon stannar till lördag förmiddag. De innebär att vi har en hel dag tillsammans!! Vi ska dricka vin, fika, berätta om allt vi missat i varandras liv och bara ha totalt super mysigt. Jag läängtar! Skynda dig hit babe. Tråkigt nog jobbar jag på torsdagen men lämnar nycklar till Tess så hon kan ta sig in och känna sig hemma så får jag skynda skynda på restaurangen och ta en snabb dusch när jag kommer hem.
Har jag tur så ska de klippas och färgas hår imorgon. De vorre underbart. Ser inte klokt ut, darlingen påpeka de t.o.m...hihi. Inte att jag inte såg klok ut alltså men att jag inte färgat håret på länge.
Idag kom pappret från skatteverket så hoppas att de räcker som bevis för försäkringskassan efter som den där ägaren av McD burlöv verkar vara allt annat än normal i sitt huvud. Hur svår är de att fylla i ett satans papper? Har tagit kontakt med svenska McD med.
Nej nu blir de torka håret, påklädning och smink and of I go.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar