25 mars 2010

Packa om

Så har dagen äntligen börjat närma sig sitt slut och jag har nog hunnit med alla måsten. Tråkigt nog fanns inte mina recept att hämta ut på apoteket ännu. Bättre lycka nästa vecka. Packat färdigt, tror jag i alla fall. Sen får man se om man har något att ha på sig, brukar sällan bli bra när jag packar.
Prövade nya nagelbyggaren här hemma vid. Hmm, jag har sett värre (naglarna som gjordes i sthlm) men har sett betydligt bättre med. Tror dock att hon har potential att bli bra (om inte anat så är hon söt, kramandes och pussandes när jag var klar, jag som har lite svårt med närkontakt). Så nu får jag se ut som jag gör i ett par veckor. Är ändå inne i en dåliga period utseendemässigt så spela roll om naglarna inte är toppen. (Typiskt mig att bli osöt när våren kommer, så är de alltid!)
Nu ringde Mallan och jag inser att jag måste packa om...oh nooo! Jag har packat alldeles för mycket så nu ska de packas om. Detta kommer bli en lång kväll.
Kollade vädret i D och de är 95% regn risk. Suck, vi vill ju ha solen och våren. Kollade Istanbuls väder när jag ändå var igång, ser lite trevligare ut så man kan strunta i tjockare jacka i alla fall.
Har varit hos mina fina och lämnat liten present till de 2 berörda. Sötaste och finaste vänner som verkligen tror jag är gjord av glas. Vet att de vill mig väl men jag är inte så blåögd som många tror och jag vet att mat är viktigt. Inte mitt fel att jag blir så illamående var gång jag äter. Så sötaste ni på 1208 jag lovar att jag ska äta ordentligt under mina resor. Har "övervakare" på alla resor. Haha. Åh Rosi jag lovar att inte ta de där sömntabletterna du tycker verkar så skrämande under mina resor. Kommer nog lyckas somna ändå eftersom jag kommer hålla igång en massa. Fest, gående, spel, vin och den andra resan räknar jag med att också förbränna lite kalorier (kanske t.o.m fler än vad jag stoppar i mig).
Sakna mig inte för mycket, åter med bloggandet den 29 eller 30:e. Ha de bäst alla fantastiska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar