06 mars 2010

Nervös!

Har inte drömt något i natt om man kan kalla de natt. La mig klockan 7 i morse och klockan 10 var jag klar vaken igen. Detta kommer bli en lång dag känner jag. Är verkligen dö nervös, tänk om jag inte alls är vad de förväntar sig att jag ska vara. Ångest!! Jag vet att detta kommer bli den jobbigaste bussresa i mitt liv. Jag kommer sitta och må så psykiskt dåligt så jag kommer vilja krypa ur mitt eget skin. Jag bara hoppas att de ska gå bra, att de ska tycka om mig. Tänk om de inte vill ha kvar mig efter idag! Aaaa.
Vad ska jag ha på mig? Vad har man på sig när man inte jobbar på ett ställe med arbetsuniform? Det är ju inget jag är van vid. Sista gången jag hade valfri klädsel på ett arbete var typ 03. Hur fin ska man vara? Ska ju ändå jobba kväll ska man inte se mer finklädd ut då gemfört med dagen. Många beslut som måste tas. Och de bara på 3 timmar!
Om man ska hoppa över till ett helt annat ämne, jag fullkomligt älskar mitt nya skärp. Jag ser på de med kärlek i blicken och inser att de inte är ett köp jag kommer ångra som jag var rädd för.
Har gjort så mycket fina fynd de senaste dagarna. Underbart, ska tänka på alla mina nya saker då jag sitter med min ångest och oro på bussen. Varför ska första dagen vara så nervöst?
Ska se om syster vaknat till liv ännu, behöver klädesråd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar