13 juni 2010

Bröllop

Bröllop på jobbet igår. Var så långtråkigt och segt. Tiden gick i slow motion och hur kul är de när man jobbar i ca 12 timmar? De var ett mycket udda bröllop. Vi visste inte vilka som var brudparet för de såg ut precis som alla andra om inte mindre uppklädda. De var en läskig docka som blinka med ögonen och sjöng. Hur läbbig som helst.
Idag har jag mys i soffan med twiligt new moon innan de åter är dags att åka ut till jobbet. De fortsätter vara kaos i köket. Har en ny tjej där som är total funtad. Hoppas att den nya killen som är anställd visar sig vara lite normal. Vet inte om stor kocken ska komma tillbaka trots allt. Han fick spel på den total funtade tjejen precis som alla vi andra.
Mr.Bs söta är här i helgen så i fredags var vi ute på mitt jobb och åt en god middag och sen blev de nattning när vi kom hem. Har inte hunnit umgås så mycket med dom (i vanlig ordning så missar jag och Mr.B varandra allt för ofta). Jag jobbar hela helgen men imorgon blir de lite tid med dem innan vi ska köra söta hem till sin mamma.
Kom hem från jobbet sent i natt och hittade en liten present från Mr.B och världens sötaste kort. Har världens finaste man i mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar