03 juni 2010

Sol

Skaldjurs afton på jobbet, gud va skönt de är när man slipper massa olika maträtter att springa med. Vi hade fullbokat och lite där till. Kan man vara gladare än vad jag är över att vi har Luse? Utan honom hade jag kommit hem helt död om kvällarna (mer än vad jag redan gör med andra ord).
Vilket kanon väder de har varit om man bortser från att de har blåst som tusan. Hann inte njuta mycket av solen idag då Mr.B och jag har åkt runt och tittat i butiker. Sen blev jag körd till jobbet och Mr.B följde med in och tittade hur de ser ut på mitt lilla jobb.
Imorgon är de jobb igen på kvällen men tänkte försöka hinna njuta lite av solen ute på innergården innan jag måste åka iväg.
Räkningar och trams är betalat, lite för sent som de oftast är och lika sorglig som alla månader.
Kollade igenom hur jag skulle jobba i juni och fick en glad överraskning när jag såg att jag blivit ledig på lördag. Jippi. I övrigt var schemat mindre kul, vet inte när jag ska få in en Stockholms resa. Känner att jag väldigt gärna vill åka upp snart!
Snart dags för sängdags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar