01 juni 2010

Egentligen inget att skriva

Så var de juni. Månaden jag längtat lite efter. Nu vill jag bara att den ska gå lite snabbare så vi närmar oss juli och kanske de blir lite sommar med. Hörde dock att det ska bli fint väder på torsdag, men vet inte riktigt om de är något jag vill ha. De blir så sent på jobbet så fort de är fint väder.
Sitter nu i soffan, precis ätit lite frukost och avslutar med några super sura döskallar. Sen ska de vara ambitiöst värre här hemma med att söka lite jobb. Fanns faktiskt mer än vad jag trodde att söka. Vissa av jobben passar mig perfekt för tillfället, frågan är bara om man kan få dom? Hoppas hoppas.
Igår var Mr.B och jag och tittade på både de ena och de andra ute på svågertorp. En super mysig dag följt av en natt av mycket samtal. Nu befinner han sig på sitt nya jobb och jag fick nyligen ett underbart litet samtal från min underbara.
Dags att söka jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar