31 maj 2010

Hängig

Vet inte vad jag ska skriva. Så mycket jag vill skriva men samtidigt så mycket jag vill behålla inom mig. Detta är absolut ingen bra dag. Jag känner mig hängig och de känns som något är väldigt fel och jag är orolig.
Jobbade igår och fick jobba över. Var en hel jäkla kaos dag och jag har aldrig varit mer stressad. Köket fungerade allt annat än bra så vi fick ta hur mycket skit som helst. Kändes inte alls bra. Jag är bara så glad att jag har 2 dagars ledighet innan jag måste stressa ihjäl mig igen. Jag ligger nu på soffan och kämpar mot hängigheten jag känner. Har lyckats få i mig lite fil med flingor men de kom upp lika snabbt igen.
Idag känner jag mig så ensam så ensam. Skulle behöva en kram och några uppmuntrande ord eller bara någon som finns vid min sida och förstår vad jag känner. Men de finns ju bara en jag berättar allt de där för så de kan ju vara svårt att ha någon vid min sida då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar