30 maj 2010

Drömmar...igen

Vaken efter en sjukt jobbig morgon. De känns inte riktigt ok just nu och jag drömde mardrömmar så jag vaknade genom svettig (och då sov jag ändå med fönstret öppet). Nu sitter jag nyduschad i soffan in svept i filtar och ska tyda morgondagens jobbiga drömmar. Då ska vi se då var de fixat så tydligen betyder drömmen följande: Jag är orolig att inte bli bjuden på en fest (skulle nog inte kunna bry mig mindre om de just nu). Jag kommer skapa svartsjuka och även själv bli svartsjuk. Jag har just nu en inre obalans, jag är stressad och behöver lugna ner mig (dagens sanning). Min inre harmoni är bruten Jag har en ovän (ja de är nog den som blir svartsjuk på mig....haha). Jag varnas för fiender eller falska kärleksbetygelser. Jag får höra om ett dödsfall (hoppas jag verkligen inte!!). Sist men inte minst någon i min närhet har problem och behöver min hjälp och jag kommer möta motgångar men i slut ändan kommer allt vändas till min fördel.
Jaha vad ska man tycka om den drömmen? Känns inte som sådär positivt och helt ärligt finns de delar som oroar mig väldigt mycket.
Morsdag idag. Blir ett samtal och en liten present...om man nu kan kalla de för det.
Igår var Ems och Chadi här på middag. Kärleken lagade fantastisk god mat med en underbar dessert. Han är så så fin.
Ikväll blir de iväg till jobbet i några timmar. Känner mig fullkomligt slutkörd just nu, men hoppas att de ska släppa snart.
Nu ska de iväg till "mormors" och köpa nybakat bröd till frukost. Mums.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar