27 maj 2010

Tiden bara försvinner

Tiden rinner iväg, måste säga att de är både positivt och negativt av olika anledningar. Har börjat med att rensa garderober och dylikt hemma. Straffet är givetvis att de är grejer liggandes över allt här hemma. Bara att jobba vidare med rensningen. Är ovanligt duktig på att inte spara en massa saker som jag tänker att jag kommer använda i framtiden. Nej nu är de slut med hamstrandet.
Måndagen var de picnik med Mr.B och hans söta synd nog att de började regna på hos. Men de var en rolig dag med en Lady S som fick dödlig träningsvärk. Läskigt otränad. Tisdagen blev de en trip till Köpenhamn med Mr.B och hans söta och vet ni vad? De regnade på oss då med. Men efter många om och men blev de tivoli där jag parkerade mig på fik med en av de godaste varma choklader jag någonsin druckit. Åkte veteran bilarna med söta och även bläckfisken resten av åkandet fick Mr.B stå för. Lite avundsjuk vart jag nog, hade väldigt gärna åkt lite berg-och-dalbana. Finns ingen härligare känsla nästan.
Jobbade igår och kom hem mer död än levande. De känns att stressa omkring så som jag gör.
Idag har jag tvätt dag innan jag ska iväg till jobbet igen och jag ska göra mitt bästa med att fixa lite mer här hemma så jag önskar alla en trevlig dag som är mindre stressig än min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar