17 maj 2010

Lättnad

Jobbigt värre när man biter ihop och vågar ringa men man inte får ett svar. Nu rinner ju allt mod av mig! Dumma telefon ring ring ring. De pirrar i magen av många anledningar idag och jag tror jag faktiskt att jag känner mig väldigt tillfreds med saker och ting.
Har varit duktig och tagit tag i en del ToDo uppgifter och de känns fantastiskt att bli av med några av alla punkter. Varför tar de mig så lång tid att ta tag i små enkla saker? Ändring på de. Ska bli duktig och för jämnan göra mig ToDo listor. Sen får väl Mr.B stå med piska och se till att jag faktiskt fullföljer de saker jag borde ta tag i.
Telefonen ringde innan allt mod hann rinna bort. Samtalet gick betydligt bättre än väntat och jag känner mig lugnare till sinnet.
Dagen ska gå till pyssel, handla (ska ge mig på att laga mat till mig och fina ikväll) och så blir de kanske lite rensning av allt som ligger skräpandes i lådor och vrår.
Inte många som kom ihåg mig på Sofia dagen så tackar LP som var den enda som sände mig ett litet grattis på min dag. Tack tack...hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar